OPORTUNIDAD LABORAL
Puesto equivalente
ANALISTA TÉCNICO
Breve descripción del cargo
Tata Consultancy Services (TCS) is a purely merit based employer and we do not ask money or employ any agency to make offers on behalf of TCS
TATA Consultancy Services is looking for a French and English Service Desk Agent able to provide technical solutions for Level One support to end users located around the world. As well as, must provide customer service over the phone, handling email/chats and be able to follow up tickets and to learn basic incident management.
*Registry will be valued according to law 19691 art 8
Habilidades requeridas
Requirements:
Advanced level of French, as well as good English communication skills.
Carga horaria
Full time
Fecha de cierre de postulación
01/05/2021
Formación solicitada
01 - Tecnologías de la Información
Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.
15 - Servicios
Hotelería, gastronomía, turismo, transporte, seguridad, otros.
Idiomas
Inglés: Avanzado
Alemán: Avanzado
Francés: Avanzado
Ofimática
Operador Office (Ej. word, excel, power point): Avanzado
PARA POSTULARTE DEBES ESTAR REGISTRADO
REGÍSTRATE AQUÍ
SI YA ESTÁS REGISTRADO DEBES INICIAR SESIÓN