Skip to main

Service Desk Agent - Advanced French

Empresa:

TATA Consultancy Services

Sector

Servicios de Tecnologías de la Información

Segmento

Servicios TI

OPORTUNIDAD LABORAL

Puesto equivalente

ANALISTA TÉCNICO

Breve descripción del cargo

Tata Consultancy Services (TCS) is a purely merit based employer and we do not ask money or employ any agency to make offers on behalf of TCS TATA Consultancy Services is looking for a French and English Service Desk Agent able to provide technical solutions for Level One support to end users located around the world. As well as, must provide customer service over the phone, handling email/chats and be able to follow up tickets and to learn basic incident management. *Registry will be valued according to law 19691 art 8

Habilidades requeridas

Requirements: Advanced level of French, as well as good English communication skills.

Carga horaria

Full time

Fecha de cierre de postulación

01/05/2021

Formación solicitada

01 - Tecnologías de la Información

Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.

15 - Servicios

Hotelería, gastronomía, turismo, transporte, seguridad, otros.

Idiomas

Inglés: Avanzado

Alemán: Avanzado

Francés: Avanzado

Ofimática

Operador Office (Ej. word, excel, power point): Avanzado




PARA POSTULARTE DEBES ESTAR REGISTRADO
REGÍSTRATE AQUÍ
SI YA ESTÁS REGISTRADO DEBES INICIAR SESIÓN