Skip to main

Service Desk Agent - Advanced Dutch/English

Empresa:

TATA Consultancy Services

Sector

Servicios de Tecnologías de la Información

Segmento

Servicios TI

OPORTUNIDAD LABORAL

Puesto equivalente

ANALISTA TÉCNICO

Breve descripción del cargo

TATA Consultancy Services is looking for a Dutch/English Service Desk Agent able to provide technical solutions for Level One support to end users located around the world. As well as, must provide customer service over the phone, handling email/chats and be able to follow up tickets and to learn basic incident management. Tata Consultancy Services (TCS) is a purely merit based employer and we do not ask money or employ any agency to make offers on behalf of TCS. Registry will be valued according to law 19691 art 8.

Habilidades requeridas

Advanced Dutch and English Full time availability

Carga horaria

Full time

Fecha de cierre de postulación

01/05/2021

Formación solicitada

01 - Tecnologías de la Información

Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.

16 - Otras

Idiomas

Inglés: Avanzado

Alemán: Avanzado

Ofimática

Operador Office (Ej. word, excel, power point): Medio




PARA POSTULARTE DEBES ESTAR REGISTRADO
REGÍSTRATE AQUÍ
SI YA ESTÁS REGISTRADO DEBES INICIAR SESIÓN