Skip to main

IT Support in English

Empresa:

TATA Consultancy Services

Sector

Servicios de Tecnologías de la Información

Segmento

Servicios TI

OPORTUNIDAD LABORAL

Descripción de la empresa

Tata Consultancy Services is an equal opportunity employer , our commitment to diversity & inclusion drives our efforts to provide equal opportunity to all candidates.

Puesto equivalente

SOPORTE TÉCNICO/ ATENCION AL CLIENTE: SEGUNDO-TERCER NIVEL

Breve descripción del cargo

We're looking for IT Support in English with previous experience in Help Desk, Troubleshooting, and Technical Support.

Habilidades requeridas

Skills and Experience Required: Ability to diagnose and troubleshoot technical issues. Knowledge in networking and data centers. Excellent communication skills in English. Ability to provide technical help, both written and verbally. It's mandatory to have previous experience in Help Desk/Technical Support positions, not only Customer Service.

Carga horaria

Full time

Fecha de cierre de postulación

10/04/2021

Formación solicitada

01 - Tecnologías de la Información

Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.

Idiomas

Inglés: Avanzado

Ofimática

Operador Office (Ej. word, excel, power point): Medio

Mensajería electrónica y navegación Web (Ej. Internet, Outlook): Medio

Bases de datos (Ej. MySQL, Postgres y bases de datos NoSQL): Medio




PARA POSTULARTE DEBES ESTAR REGISTRADO
REGÍSTRATE AQUÍ
SI YA ESTÁS REGISTRADO DEBES INICIAR SESIÓN