OPORTUNIDAD LABORAL
Descripción de la empresa
Tata Consultancy Services is an equal opportunity employer , our commitment to diversity & inclusion drives our efforts to provide equal opportunity to all candidates.
Puesto equivalente
SOPORTE TÉCNICO/ ATENCION AL CLIENTE: SEGUNDO-TERCER NIVEL
Breve descripción del cargo
We're looking for IT Support in English with previous experience in Help Desk, Troubleshooting, and Technical Support.
Habilidades requeridas
Skills and Experience Required:
Ability to diagnose and troubleshoot technical issues.
Knowledge in networking and data centers.
Excellent communication skills in English.
Ability to provide technical help, both written and verbally.
It's mandatory to have previous experience in Help Desk/Technical Support positions, not only Customer Service.
Carga horaria
Full time
Fecha de cierre de postulación
10/04/2021
Formación solicitada
01 - Tecnologías de la Información
Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.
Idiomas
Inglés: Avanzado
Ofimática
Operador Office (Ej. word, excel, power point): Medio
Mensajería electrónica y navegación Web (Ej. Internet, Outlook): Medio
Bases de datos (Ej. MySQL, Postgres y bases de datos NoSQL): Medio
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