Skip to main

IT Support

Empresa

1950Labs

Sector

Servicios de Tecnologías de la Información

Segmento

Servicios TI

OPORTUNIDAD LABORAL

Descripción de la empresa

.

Puesto equivalente

SOPORTE TÉCNICO/ ATENCION AL CLIENTE: SEGUNDO-TERCER NIVEL

Breve descripción del cargo

We are hiring! IT Support | Billingual Strong analytical skills and ability to think strategically and Excellent organizational and time management skills. English fluent. Experience in level 1 support

Habilidades requeridas

1-3 years of experience in the IT field with an understanding of computers and computer networks Bachelor`s degree or IT / Network Related Certifications preferred Hands-on and results-driven candidate with a willingness to learn who is seeking a deeper knowledge and understanding of computer networking Knowledge of enterprise wireless network technologies and Knowledge of LAN architectures and concepts Knowledge of configuration and administration of routers & switches, firewalls, multi-segment networks, and MPLS Networks. Knowledge of various networking protocols and technologies such as HTTP - HTTPS -DNS - VPN (IPSec/SSL) - TCP/IP stack - FTP - TFTP - SMTP - IEEE Standards - QoS - VoIP (H.323, SIP) OSPF, MPLS, ACL's, eBGP /iBGP, 802.1D/W. You will be involved in a Global Team.

Carga horaria

Full time

Fecha de cierre de postulación

30/06/2022

Formación solicitada

01 - Tecnologías de la Información

Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.

Idiomas

Inglés: Bilingüe

Español: Bilingüe




PARA POSTULARTE DEBES ESTAR REGISTRADO
REGÍSTRATE AQUÍ
SI YA ESTÁS REGISTRADO DEBES INICIAR SESIÓN