OPORTUNIDAD LABORAL
Puesto equivalente
SOPORTE TÉCNICO/ ATENCION AL CLIENTE: SEGUNDO-TERCER NIVEL
Breve descripción del cargo
We are looking for a Help Desk Analyst, passionate about learning, with excellent customer and technical skills, to work in a multinational IT company. Advanced English level is mandatory.
Key responsibilities
Should be able to handle inbound / Outbound calls
Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance
Resolve IT Support Request and Issues
Maintain Service Records
Identify and suggest possible improvements on procedures
Flexible to Work in 24*7*365/366 , Weekend shifts
Habilidades requeridas
Really passionate about learning and technology.
Excellent Verbal and Written communication skills
Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products
Customer-oriented and should have good customer handling skills
Advanced English level
Carga horaria
Full time
Rango de salario estimado (nominal mensual $)
30.000 a 40.000
Fecha de cierre de postulación
30/09/2022
Formación solicitada
01 - Tecnologías de la Información
Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.
Idiomas
Inglés: Avanzado
Español: Avanzado
Ofimática
Operador Office (Ej. word, excel, power point): Medio
Mensajería electrónica y navegación Web (Ej. Internet, Outlook): Avanzado
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