Skip to main

Help Desk IT

Empresa:

Adecco

Sector

Servicios de Tecnologías de la Información

Segmento

Servicios TI

OPORTUNIDAD LABORAL

Puesto equivalente

SOPORTE TÉCNICO/ ATENCION AL CLIENTE: SEGUNDO-TERCER NIVEL

Breve descripción del cargo

We are looking for a Help Desk Analyst, passionate about learning, with excellent customer and technical skills, to work in a multinational IT company. Advanced English level is mandatory. Key responsibilities Should be able to handle inbound / Outbound calls Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance Resolve IT Support Request and Issues Maintain Service Records Identify and suggest possible improvements on procedures Flexible to Work in 24*7*365/366 , Weekend shifts

Habilidades requeridas

Really passionate about learning and technology. Excellent Verbal and Written communication skills Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products Customer-oriented and should have good customer handling skills Advanced English level

Carga horaria

Full time

Rango de salario estimado (nominal mensual $)

30.000 a 40.000

Fecha de cierre de postulación

30/09/2022

Formación solicitada

01 - Tecnologías de la Información

Desarrollo de software y aplicaciones, sistemas, testing, ingeniería en computación, telecomunicaciones, informática, robótica, videojuegos y animación.

Idiomas

Inglés: Avanzado

Español: Avanzado

Ofimática

Operador Office (Ej. word, excel, power point): Medio

Mensajería electrónica y navegación Web (Ej. Internet, Outlook): Avanzado




PARA POSTULARTE DEBES ESTAR REGISTRADO
REGÍSTRATE AQUÍ
SI YA ESTÁS REGISTRADO DEBES INICIAR SESIÓN